29 Απριλίου 2021

Ο Σταυρός Σου και εγώ

 


Σήμερον κρεμάται επί ξύλου

 Σήμερον κρεμάται επί ξύλου για μία ακόμα φορά. Σε κρεμάμε κάθε μέρα, Σε προδίδουμε κάθε μέρα, Σε πικραίνουμε κάθε μέρα

Εσύ, όμως, συνεχίζεις να μας αγαπάς και να μας προστατεύεις

Εγώ, μέχρι τώρα, μοιάζω σε όλους αυτούς που Σε κρέμασαν

Ιούδας: κατηγορώντας τον όποιο διαφορετικό από "εμένα"

Γραμματέας και Φαρισαίος: εξωτερικά να δείχνω τον καλό, αλλά καμία αλλαγή στη ψυχή

Πόντιος Πιλάτος: μόλις έρθουν τα προβλήματα "νίπτω τας χείρας μου"

Ιούδας: με την πικρή μου συμπεριφορά προς τους άλλους

Δυστυχώς, με Έναν δεν έμοιασα ακόμα·

Με Εσένα

Που για χάρη μας, έγινες ο τελευταίος Άνθρωπος

Που για χάρη μας, υπέστης όλα αυτά

Κάτι λάθος κάνουμε αδερφέ μου

Επομένως, καιρός να αλλάξουμε

Με τη βοήθεια Εκείνου

Για να γίνουμε καλύτεροι…

29/4/2021

Σ. Θ.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου